محصولقیمت (هر آمپر ساعت)
قیمت باتری درهم خودروییهر آمپر 12500الی ۱۳۰۰۰تومان
قیمت باطری فرسوده چرخه عمیق UPS (یو پی اس)هر آمپر17000 الی 18000تومان (بستگی به برند،بالای ۴۲آمپر و برند باتری)
قیمت باطری فرسوده اتمیهر آمپر12000تومان
قیمت باطری فرسوده اسیدیهر آمپر 13300تومان
قیمت باطری فرسوده لیفتراک و 2 ولتیآمپری 2000تومان
کیلویی 58000تومان
قیمت باطری فرسوده موتور سیکلت و یو پی اس ۷،۹و ۲۸ آمپر هر آمپر 14500تومان

باتری اتمی یا باتری خشک که تحت عنوان باتری سیلد نیز از آن یاد می‌شود، یک نوع باتری پلمپ شده بوده که درپوش یکپارچه دارد. این باتری‌ها برخلاف باور اکثر مردم الکترولیت دارند. از آن‌ جایی که صفحات داخل باتری اتمی از جنس خاصی برخوردار است، نیازی به افزودن آب مقطر به آن نخواهد بود. صفحات داخلی باتری‌های اتمی پیش از ساخت شارژ شده و در نهایت مونتاژ می‌شوند. همان‌طور که گفته شد جنس صفحات و ساختار باتری‌های اتمی به گونه‌ای است که سطح الکترولیت در آن‌ها کاهش پیدا نمی‌کند؛ در نتیجه نیازی به بررسی میزان اسید آن نخواهد بود. با این حال این باتری‌ها در اثر عوامل مختلفی کارایی اولیه خود را از دست می‌دهند و ما می‌توانیم اقدام به فروش باتری اتمی فرسوده کنیم.

جالب است بدانید که باتری‌های اتمی تحت عنوان باتری‌های بدون نیاز به مراقبت نیز شناخته می‌شوند؛ اما با این حال امکان به پایان رسیدن عمر مفید این باتری‌ها همواره وجود دارد. زمانی که باتری‌های اتمی کارایی خود را از دست می‌دهند بهتر است که به جای رها کردن آن‌ها در محیط زیست، از آن‌ها در چرخه بازیافت بهره‌گیری شود. در چنین حالتی این ضایعات دیگر به طبیعت آسیب نخواهند زد.

انواع باتری اتمی

success (1)

باطری های اسیدی

 از لحاظ اندازه بزرگ تر هستند و ساختاری سخت و سنگین دارند

success (1)

باطری های اتمی

باطری اتمی دستگاه تبدیل‌ کننده انرژی اتمی به جریان برق میباشد.

ویژگی ها و مزایای باتری اتمی

  • باتری‌های اتمی به بررسی و سرویس آب مقطر نیازی ندارند.
  • امکان شارژ مجدد این باتری‌ها فراهم است.
  • در مقایسه با باتری‌های اسیدی، باتری‌های اتمی به تعمیرات و بازدید محدودتری نیاز دارند.
  • از لحاظ قدرت استارت زدن باتری‌های اتمی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند.
  • باتری‌های اتمی در برابر شارژ بیش از اندازه یا دشارژ شدن مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند.
  • باتری‌ اتمی طول عمر مفید بالایی دارد و دیر فرسوده می‌شود.
  • میزان آلودگی باتری اتمی در مقایسه با باتری‌های اسیدی بسیار کمتر است. از آن ‌جایی که قالب باتری‌های اتمی بسته است، به هیچ وجه اسید از آن خارج نشده و سبب کثیف شدن بدنه و آسیب به سیم‌کشی خودرو نخواهد شد؛ بنابراین، ساختار باتری اتمی تا انتهای طول عمر مفید تمیز و بدون ریزش اسید باقی می‌ماند. در واقع می‌توان گفت که باتری اتمی فرسوده در مقایسه با باتری فرسوده اسیدی بسیار تمیزتر است.
  • باتری‌های اتمی در دو دسته (کلسیم-کلسیم) و (کلسیم-سیلور) تولید می‌شوند که نوع (کلسیم-کلسیم) جزو بهترین آن‌ها به حساب می‌آید.

قیمت روز باتری اتمی فرسوده

همان‌طور که گفته شد شما می‌توانید این باتری‌ها را پس از اتمام عمر مفید در معرض فروش قرار دهید. خریداران زیادی در این حوزه در حال فعالیت هستند که این ضایعات را با قیمت‌های مختلف از شما خریداری می‌کنند. با دانستن عوامل تأثیرگذار بر قیمت ضایعات اتمی می‌توانید این باتری‌ها را با قیمت بسیار مناسب به فروش رسانید. از جمله مهم‌ترین مواردی که در قیمت باتری اتمی فرسوده تأثیرگذار بوده، تکنولوژی مورد استفاده در ساخت باتری ماشین است.
از آن‌ جایی که باتری‌های اتمی با استفاده از تکنولوژی اکسپند متال تولید می‌شوند نیازی به شارژ ندارند؛ در نتیجه قیمت این باطری‌ها در مقایسه با باطری اسیدی گران‌تر خواهد بود. نحوه قیمت‌گذاری باتری اتمی فرسوده نیز همانند باتری‌های نو با در نظر گرفتن آمپر باتری محاسبه می‌شود. هر اندازه آمپر باتری فرسوده بیشتر باشد، می‌توان آن را با قیمت بهتری به فروش رساند. ناگفته نماند که امکان فروش باتری فرسوده اتمی در صورتی که بیشتر از ۱ عدد باشد به صورت کیلویی و وزنی نیز امکان‌پذیر است. سایر عوامل تأثیرگذار بر قیمت نهایی این ضایعات به شرح زیر است:

  • نوسان قیمت ارز
  • قیمت جهانی سرب
  • جنس صفحات باتری اتمی
  • وزن یا ظرفیت باتری
  • تاریخ تولید باتری

باتری آنلاین خریدار باتری اتمی فرسوده

باتری آنلاین به عنوان یکی از فعالان در حوزه خرید باتری اتمی فرسوده، این ضایعات را با بهترین قیمت از شما خریداری می‌کند. ناگفته نماند که مجموعه باتری آنلاین ضمن خرید باتری‌های اتمی فرسوده، خریدار انواع مختلف باتری ماشین نیز بوده و این قطعات با بهترین قیمت پیشنهادی در اسرع وقت از شما خریداری خواهد کرد. برای فروش باطری اتمی فرسوده تنها کافی است که با شماره تماس ۰۹۱۲۸۹۱۸۱۱۵ تماس حاصل کرده تا ضمن دریافت قیمت به‌روز سایر اطلاعات را نیز کسب کنید. یا این که می‌توانید در انتهای این صفحه شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا کارشناسان مجموعه باتری آنلاین به منظور پیگیری سفارش فروش با شما در اسرع وقت تماس بگیرند.

باطری اتمی فرسوده

سوالات متداول

قیمت باطری اتمی فرسوده چگونه محاسبه می شود؟

جهت کسب اطلاعات از قیمت باطری اتمی فرسوده با شماره ۰۹۱۲۸۹۱۸۱۱۵ تماس حاصل فرمایید.

باتری اتمی فرسوده خود را چگونه بفروشم؟

شما میتوانید باطری های اتمی فرسوده خود را با بهترین قیمت در سایت باطری آنلاین بفروشید.

3 نظر در “باطری اتمی فرسوده

  1. حسین گفت:

    باتری اتمی چه برندی بگیرم بهتره؟

  2. هادی گفت:

    باتری اتمی فرسوده میخرید؟؟؟؟

  3. جعفرپور گفت:

    باتری اتمی فرسوده کیلویی میخرید؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *