محصولقیمت (هر آمپر ساعت)
قیمت باتری درهم خودروییهر آمپر 12500الی ۱۳۰۰۰تومان
قیمت باطری فرسوده چرخه عمیق UPS (یو پی اس)هر آمپر17000 الی 18000تومان (بستگی به برند،بالای ۴۲آمپر و برند باتری)
قیمت باطری فرسوده اتمیهر آمپر12000تومان
قیمت باطری فرسوده اسیدیهر آمپر 13300تومان
قیمت باطری فرسوده لیفتراک و 2 ولتیآمپری 2000تومان
کیلویی 58000تومان
قیمت باطری فرسوده موتور سیکلت و یو پی اس ۷،۹و ۲۸ آمپر هر آمپر 14500تومان

باتری اسیدی یا باتری سرب اسیدی یک نوع باتری قابل شارژ بوده که برای اولین بار در سال ۱۸۹۵ توسط فیزیکدان فرانسوی، گاستون پلانته اختراع شد. این نوع از باتری‌ها به وفور در وسایل نقلیه موتوری مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. باتری‌های اسیدی ترکیبی از مواد شیمیایی، الکتریکی، نگه‌دارنده‌ها و فرم‌دهنده‌های مکانیکی هستند. این باتری‌ها نیز همانند سایر باتری‌های مورد استفاده در صنایع پس از مدتی دچار فرسودگی می‌شوند. توجه به این نکته که ضایعات باتری سبب آسیب رساندن به محیط زیست می‌شوند بسیار حائز اهمیت است؛ از این رو پیشنهاد می‌شود که در عوض رها کردن این ضایعات اقدام به فروش باتری اسیدی فرسوده کنید.

باتری یک نوع وسیله ذخیره‌سازی بوده که در آن انرژی ذخیره می‌شود و در هنگام نیاز انرژی لازم را تأمین خواهد کرد. همان‌طور که می‌دانید انواع مختلفی از باتری‌ها در بازار موجود هستند که در بین آن‌ها باتری‌های سرب اسیدی به طور معمول برای منبع تغذیه بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند. این باتری‌ها از لحاظ اندازه بزرگ هستند و ساختاری سنگین و سخت دارند. همچنین آن‌ها می‌توانند مقدار زیادی انرژی را ذخیره کرده و در خودروها و اینورترها استفاده شوند.

ساختار باتری اسیدی

success (1)

مواد شیمیایی

success (1)

نگهدارنده‌ها و فرم دهنده‌های مکانیکی

success (1)

نکات الکتریکی

اجزای باتری اسیدی فرسوده

باتری اسیدی فرسوده از اجزای مختلفی تشکیل می‌شود که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهیم شد:

  • الکترود یا صفحات مثبت که از آن‌ها تحت عنوان «آند» یاد می‌شود. الکترون‌ها در هنگام دشارژ جذب این صفحات خواهند شد. جالب است بدانید که در باتری‌های فرسوده سرب اسیدی بیشترین ماده شیمیایی تشکیل‌دهنده صفحات مثبت، اکسید سرب (PbO2) است.
  • بخش دیگری در باتری‌های اسیدی وجود دارد که به آن الکترود، صفحات منفی یا اصطلاحاً «کاتد» گفته می‌شود. الکترون‌ها در هنگام دشارژ از این قطب خارج خواهند شد. ماده اصلی تشکیل‌دهنده الکترودهای منفی سرب (Pb) است.
  • بستری برای عبور شارژ بین الکترودهای مثبت و منفی وجود دارد که تحت عنوان الکترولیت از آن یاد می‌شود.
  • بخش بعدی باتری اسیدی فرسوده جداکننده یا فاصله‌دهنده بوده که وظیفه اصلی آن جداسازی و ایزوله کردن الکتریکی قطب‌های مثبت و منفی از همدیگر است. لازم به ذکر است که این ایزولاتورهای الکترومکانیکی در برخی از باتری‌ها سبب ایجاد فاصله فیزیکی بین الکترودها شده که این موضوع بر کاهش قیمت باتری و افزایش حجم آن تأثیرگذار خواهد بود.

نحوه محاسبه قیمت باتری اسیدی فرسوده

دو فاکتور مهم در نحوه محاسبه قیمت باطری اسیدی فرسوده تأثیرگذار هستند. محاسبه قیمت این ضایعات بر اساس آمپر و کیلوگرم انجام می‌شود. توجه داشته باشید که هر اندازه میزان آمپر باتری بالاتر باشد، به همان نسبت قیمت باتری بیشتر خواهد بود. البته توجه به این نکته که قیمت‌گذاری هر آمپر با توجه به شرایط بازار انجام می‌شود نیز حائز اهمیت است. به عنوان مثال اگر قیمت هر آمپر باتری اسیدی فرسوده ۱۰۰۰۰ تومان باشد، قیمت یک باتری ۶۰ آمپر ۶۰۰۰۰ تومان خواهد بود. چنانچه تعداد باتری بیشتر از ۱ عدد باشد، می‌توان آن‌ها را به صورت کیلویی و وزنی قیمت‌گذاری کرد و به فروش رساند.

قیمت روز باطری اسیدی فرسوده

به منظور فروش باتری‌های فرسوده اسیدی در ابتدا لازم است تا قیمت روز این ضایعات را بدانید تا بتوانید آن‌ها را با بهترین قیمت به فروش رسانید. فاکتورهای متعددی بر قیمت تمام شده این ضایعات تأثیرگذار هستند. اولین و شاید می‌توان گفت مهم‌ترین موضوعی که می‌تواند بر قیمت این قطعات تأثیرگذار باشد، نوسانات قیمت ارز جهانی و تأثیر آن بر قیمت سرب است. علاوه بر این، تاریخ تولید باتری، جنس صفحات به کار رفته در آن، وزن یا ظرفیت آن نیز مهم هستند. برای اطلاع از قیمت روز باتری اسیدی فرسوده می‌توانید با کارشناسان باطری آنلاین تماس بگیرید.
باتری آنلاین خریدار باطری اسیدی فرسوده
چنانچه قصد فروش باتری فرسوده اسیدی را دارید و می‌خواهید که این ضایعات را با بهترین قیمت به فروش رسانید، مجموعه باتری آنلاین آماده خرید این ضایعات از شما عزیزان با بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به انتهای این صفحه مراجعه کرده و شماره تلفن خود را وارد کنید تا کارشناسان تیم باتری آنلاین در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند.
علاوه بر این می‌توانید با شماره تلفن ۰۹۱۲۸۹۱۸۱۱۵ نیز تماس بگیرید. ناگفته نماند که مجموعه باتری آنلاین تنها در حوزه خرید باطری اسیدی فرسوده فعال نیست، بلکه شما می‌توانید انواع باتری‌های فرسوده انرژی خورشیدی، کتابی، لیفتراک، موتور سیکلت، سیلد و… را نیز با قیمت عالی به فروش رسانید. باتری آنلاین این ضایعات را به بهترین شکل ممکن از چرخه خارج کرده و از آسیب رسیدن به محیط زیست جلوگیری خواهد کرد.

اجزای باطری اسیدی

سوالات متداول

باطری اسیدی تا چند سال عمر میکند؟

عمر باطری اسیدی معمولا بین یک الی دو سال است.

قیمت باطری اسیدی فرسوده چقدر است؟

قیمت باطری اسیدی فرسوده بستگی به نمونه نو و آکبند این باتری و نرخ ارز دارد. شما میتوانید قیمت انواع باطری های فرسوده را در سایت باطری انلاین مشاهده نمایید و اطلاعات بیشتری کسب کنید.

باطری های اسیدی فرسوده خود را در کجا میتوانم بفروشم؟

اگر تصمیم به فروش باطری اسیدی فرسوده خود را دارید میتوانید با شماره 09128918115 تماس حاصل فرمایید و اطلاعات بیشتری در زمینه فروش باطری های اسقاطی در سایت باطری آنلاین به دست آورید.

4 نظر در “باتری اسیدی فرسوده

  1. عباسی گفت:

    قیمت باطری فرسوده اسیدی 7200 تومن؟

  2. احمد گفت:

    قیمت باتری اسیدی فرسوده حدودا چنده؟ چطور میتونم سفارش بدم؟

  3. بهرامی گفت:

    سلام تعدادی باتری اسیدی فرسوده و دو سه تا هم باطری اتمی فرسوده داریم. چطور میتونیم برای فروشش با شما ارتباط بگیریم؟

    1. سمیرا نقیبی گفت:

      به این شماره ها تماس بگیرید
      ۰۹۱۲۸۹۱۸۱۱۵
      ۰۹۱۲۸۹۱۱۶۳۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *