محصولقیمت (هر آمپر ساعت)
قیمت باتری درهم خودروییهر آمپر 12500الی ۱۳۰۰۰تومان
قیمت باطری فرسوده چرخه عمیق UPS (یو پی اس)هر آمپر17000 الی 18000تومان (بستگی به برند،بالای ۴۲آمپر و برند باتری)
قیمت باطری فرسوده اتمیهر آمپر12000تومان
قیمت باطری فرسوده اسیدیهر آمپر 13300تومان
قیمت باطری فرسوده لیفتراک و 2 ولتیآمپری 2000تومان
کیلویی 58000تومان
قیمت باطری فرسوده موتور سیکلت و یو پی اس ۷،۹و ۲۸ آمپر هر آمپر 14500تومان

باتری‌های فرسوده نوعی زباله آلاینده برای طبیعت و محیط زیست به حساب می‌آیند که اگر پس از تمام شدن طول عمر آن‌ها را در طبیعت رها کنید می‌توانند به محیط زیست آسیب‌های جدی وارد کنند؛ اما خوشبختانه امکان بازیافت مجدد این ضایعات و بازگشت آن‌ها به صنعت فراهم است. باتری موتورسیکلت ازجمله باتری‌هایی است که پس از فرسودگی می‌توان آن را تبدیل به پول کرد. باتری موتور سیکلت جزو بخش‌های مهم و اساسی در سیستم هر موتورسیکلتی به حساب می‌آید. هنگامی که باتری‌های موتور کارایی اولیه خود را از دست بدهند تبدیل به باتری فرسوده شده و می‌توان اقدام به فروش باطری فرسوده موتور سیکلت کرد.

چنانچه موتور دارای سیستم‌های سوخت‌رسانی پیشرفته‌ای همچون انژکتور یا پمپ بنزین الکتریکی باشد، با در نظر گرفتن نوع موتور ممکن است که سیستم سوخت‌رسانی و جرقه‌زنی به همراه تغذیه باتری وارد مدار شده و موتور نتواند بدون باتری وظیفه خود را به خوبی انجام دهد. ناگفته نماند به ضایعاتی که از این باتری‌های خراب به دست می‌آید و دوباره به صنعت باز خواهد گشت، اصطلاحاً ضایعات باطری موتور سیکلت می‌گویند. از آن‌ جایی که این باتری‌ها حاوی سرب هستند و قابلیت بازیافت دارند، شرکت‌های مختلف خریدار آن‌ها خواهند بود.

انواع باتری فرسوده موتور سیکلت

به طور کل باطری فرسوده موتور سیکلت به دو دسته اصلی باتری‌های ۱۲ ولت اسیدی و باطری‌های UPS تقسیم‌بندی می‌شود. باتری‌های ۱۲ ولت اسیدی برای شارژ شدن به اسید نیاز دارند؛ از این رو می‌توان گفت که نگه‌داری از آن‌ها کمی دشوار است. علاوه بر این، باتری‌های مذکور از ۲ آمپر تا ۱۲ آمپر با در نظر گرفتن نوع موتور سیکلت در بازار موجود بوده و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع مدل باطری موتور سیکلت کهنه

success (1)

باتری های 12 ولت اسیدی

success (1)

باطری های UPS

قیمت روز باتری کهنه موتورسیکلت

چنانچه باتری موتور سیکلت شما فرسوده شده و قصد فروش آن را دارید، بهتر است که این ضایعات را به جای دور ریختن به فروش رسانید. برای این که بتوانید سود خوبی از فروش باطری فرسوده موتور سیکلت به دست آورید، لازم است تا با عوامل تأثیرگذار بر قیمت باطری فرسوده موتور سیکلت آشنا باشید. همان‌طور که می‌دانید خریداران بسیار زیادی در این حیطه در حال فعالیت هستند که ممکن است ضایعات باتری موتور سیکلت را با قیمت ناچیز از شما خریداری کنند.

مشابه با باتری‌های یو پی اس، قیمت باتری‌های فرسوده موتورسیکلت نیز بر اساس آمپر ساعت و کیلوگرم محاسبه خواهد شد. توجه داشته باشید که برای فروش باتری فرسوده موتور سیکلت با قیمت مناسب لازم است تا پسماندها را در بهترین شرایط خود حفظ کنید؛ چرا که اگر ضایعات باتری به خوبی حفظ نشوند امکان نشت و شکستگی آن‌ها فراهم است. در نتیجه وزن سرب درون باتری کاهش پیدا کرده و در نهایت ضایعات مذکور ارزش کمتری خواهند داشت.

باتری آنلاین خریدار باطری فرسوده موتورسیکلت

چنانچه باتری موتور سیکلت شما فرسوده شده است و قصد دارید که آن را به فروش رسانید، باتری آنلاین به عنوان یکی از معتبرترین مراکز خرید باتری فرسوده موتور سیکلت آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است. همان‌طور که ذکر شد، برای محاسبه قیمت نهایی ضایعات باتری موتور سیکلت لازم است تا آمپر و کیلوگرم مد نظر قرار گیرد. کارشناسان مجموعه باتری آنلاین پس از بررسی باتری قیمت نهایی را به شما اعلام خواهند کرد.

شایان ذکر است که مجموعه باتری آنلاین علاوه بر باطری فرسوده موتور سیکلت، خریدار انواع مختلف باتری‌های اتمی، اسیدی، انرژی خورشیدی، سیلد، باتری کتابی، لیفتراک و… است. ناگفته نماند که امکان فروش باتری به صورت کیلویی و بر اساس وزن نیز فراهم خواهد بود. به منظور ثبت سفارش فروش و کسب سایر اطلاعات می‌توانید با شماره مجموعه تماس حاصل فرمایید. علاوه بر این، در انتهای این صفحه یک گزینه برای شما فراهم شده است که می‌توانید با وارد کردن شماره تلفن خود منتظر تماس از سوی کارشناسان تیم باتری آنلاین باشید.

سوالات متداول

قیمت ضایعات باطری موتور سیکلت چگونه محاسبه می شود؟

محاسبه باطری فرسوده موتور سیکلت مشابه باتری‌های UPS می باشد و برحسب آمپر ساعت و کیلوگرم است.

3 نظر در “باطری فرسوده موتور سیکلت

  1. برزگر گفت:

    کاش یه لیست از قیمت باطری فرسوده موتور سیکلت هم ارائه بدید

  2. خلیل زاد گفت:

    اقا من دو تا باتری دارم میخواستم بدونم چنده یکی باتری موتورسیکلت اسیدی و یکی دیگه خشک

  3. نواب گفت:

    قیمت باتری فرسوده موتور سیکلت با توجه به آمپر فرق میکنه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *