محصولات و خدمات باطری آنلاین

خدمات باطری آنلاین شامل :

مقالات

جدول قیمت محصولات باطری آنلاین

از آن‌جایی که ضایعات باتری و باطری فرسوده به دلیل داشتن فلزات سنگینی نظیر سرب، جیوه و… جز زباله‌های خطرناک محسوب می شوند و در طبیعت قابل تجزیه نیستند؛ می‌توان با فروش باطری اسقاط و فرسوده نظیر باتری فرسوده یو پی اس، باتری اسیدی فرسوده، باتری فرسوده لیفتراک و… علاوه بر فعالیت اقتصادی، قدمی برای حفظ محیط زیست برداشت. قیمت ضایعات باطری یکسان نیست و به صورت روزانه در حال تغییر است. ضایعات باطری‌ها از جنس فلز هستند و قیمت فلزات با توجه به نرخ ارز، شرایط بازار و قیمت جهانی سرب روزانه تغییر می‌کند؛ در نتیجه قیمت خرید و فروش ضایعات باطری نیز روزانه تغییر می‌کند! جهت دریافت قیمت باطری فرسوده امروز، می‌توانید با کارشناسان باطری آنلاین در ارتباط باشید.

محصولقیمت (هر آمپر ساعت)
قیمت باتری درهم خودروییهر آمپر 12500الی ۱۳۰۰۰تومان
قیمت باطری فرسوده چرخه عمیق UPS (یو پی اس)هر آمپر17000 الی 18000تومان (بستگی به برند،بالای ۴۲آمپر و برند باتری)
قیمت باطری فرسوده اتمیهر آمپر12000تومان
قیمت باطری فرسوده اسیدیهر آمپر 13300تومان
قیمت باطری فرسوده لیفتراک و 2 ولتیآمپری 2000تومان
کیلویی 58000تومان
قیمت باطری فرسوده موتور سیکلت و یو پی اس ۷،۹و ۲۸ آمپر هر آمپر 14500تومان

سوالات متداول

چه نوع باطری هایی قابل فروش هستند؟
چه باتری فرسوده داشته باشید و چه باتری که تنها چند ماه پیش آن را خریداری کرده‌اید، می‌توانید آن را به صورت نقدی بفروشید. باتری آنلاین، خریدار انواع ضایعات باطری است و با قیمت مناسبی اقدام به خرید باتری فرسوده و کهنه شما می‌کند.
قیمت باطری فرسوده خودرو چقدر است؟
معمولاً 21 پوند سرب در باتری خودرو وجود دارد، زمانی که نرخ ضایعات سرب 0.33 سنت در هر پوند باشد، به طور بالقوه شما می‌توانید حدود 7 دلار (حدود 200 هزار تومان) به ازای هر باتری پول دریافت کنید.
چه عواملی باعث می شوند باطری فرسوده شود؟

میانگین طول عمر باتری یک خودرو به طور میانگین، 3 سال است. عوامل متعددی وجود دارد که می‌تواند این زمان را کوتاه‌تر یا طولانی‌تر کند. اما در ایده آل ترین شرایط ممکن، باز هم واکنش‌های شیمیایی باعث از بین رفتن باتری‌ها و فرسودگی‌شان می‌شوند.
همچنین شرایط آب و هوایی سرد و گرم و پارک کردن یا نگهداری طولانی مدت خودرو بدون اینکه از آن استفاده کنید، منجر به فرسودگی باتری آن می‌شود.

باطری فرسوده

باتری‌ها وظیفه ذخیره انرژی و تأمین آن در مواقع ضروری را بر عهده دارند. زمانی که طول عمر باطری‌ها تمام شده یا این که اصطلاحاً منقضی می‌شوند، به آن‌ها باطری فرسوده یا ضایعات باطری می‌گویند. این ضایعات از قابلیت بازیافت برخوردار هستند؛ در نتیجه می‌توان آن‌ها را به صورت مرحله‌ای به باتری جدید و نو تبدیل کرد. همان‌طور که گفته شد باتری‌ها دارای یک عمر مفید مشخص هستند و پس از اتمام این طول دوره باید به صحیح‌ترین شکل ممکن از چرخه طبیعت خارج شوند. به منظور خارج کردن این ضایعات از چرخه طبیعت و جلوگیری از آسیب رسیدن به محیط زیست می‌توانید این ضایعات را به مراکز معتبر خرید باطری فرسوده همچون باتری آنلاین بفروشید.

به واسطه خدمات شرکت باتری آنلاین، امکان فروش باطری فرسوده با بهترین قیمت داغی باتری برای شما فراهم است. ضایعات مذکور حاوی مواد شیمیایی خطرناکی بوده و همانند زباله‌های معمولی قابل دفع نیستند. از آن ‌جایی که در این مواد زائد مواد ارزشمندی همچون سرب وجود دارد؛ می‌توان از آن‌ها برای اهداف مختلف استفاده کرد.

انواع باتری فرسوده

باتری آنلاین به عنوان خریدار باطری فرسوده آماده است تا انواع مختلف این نوع از باتری‌ها را با بهترین قیمت باطری اسقاط از شما خریداری کند. در ادامه این مطلب برخی از انواع باتری فرسوده که می‌توانید از طریق سایت باتری آنلاین برای فروش آن اقدام کنید را خدمت شما مخاطبین عزیز توضیح داده‌ایم:

باتری کتابی

باتری‌های کتابی نوعی باتری کوچک بوده که عموماً دارای ولتاژ ۹ ولت هستند. از جمله ویژگی‌های این باتری‌ها می‌توان به طول عمر و ماندگاری بالای آن‌ها اشاره کرد. البته در صورت اتمام عمر مفید امکان فروش با بهترین قیمت باطری داغی کتابی فراهم است.
باتری موتور سیکلت
باتری موتورسیکلت یکی از مهم‌ترین بخش‌های این وسیله نقلیه محسوب می‌شود. باتری فرسوده موتور سیکلت نیز حاوی مقادیر زیادی سرب بوده و قابلیت بازیافت نیز دارد. باتری آنلاین در حوزه خرید باتری فرسوده موتورسیکلت نیز می‌تواند به شما کمک کند.
باتری اتمی
باتری‌های اتمی یک نوع باتری خشک هستند که به آن‌ها اصطلاحاً باتری سیلد نیز گفته می‌شود. صفحات داخل باتری‌های اتمی دارای جنس خاصی بوده که به لطف این متریال نیازی به آب مقطر ندارد. با اتمام طول عمر باتری‌های اتمی و تبدیل آن‌ها به باطری فرسوده می‌توانید این ضایعات را با قیمت روز باطری کهنه به مجموعه باتری آنلاین بفروشید.
باتری انرژی خورشیدی
سیستم‌های خورشیدی از ۲ قسمت اصلی سلول و باتری خورشیدی تشکیل می‌شوند که برای تبدیل نور خورشید به انرژی الکتریکی کاربرد دارند. پنل خورشیدی موظف است انرژی خورشیدی را به انرژی الکتریکی تبدیل کند و این انرژي به دست آمده در باتری خورشیدی ذخیره شود. باتری‌های خورشیدی نیز همانند سایر باتری‌ها پس از اتمام عمر مفید به ضایعات تبدیل شده و باتری آنلاین خریدار آن‌ها با بهترین قیمت باتری کهنه خواهد بود.
باتری ups
Ups یک منبع تغذیه الکترونیکی بوده که موظف است انرژی موردنیاز مصرفی را تأمین کند. این سیستم برای کارکرد صحیح به باتری یو پی اس نیاز دارد. دستگاه‌های الکتریکی می‌توانند در هنگام قطعی برق انرژی مورد نیاز برای کار را از این باتری دریافت کند. باطری فرسوده یو پی اس نیز جزو انواع مختلف باتری‌هایی بوده که باتري آنلاین آن را با مناسب‌ترین و بهترین قیمت باطری فرسوده کیلویی از شما خریداری می‌کند.
باتری لیفتراک
نوع دیگری از باتری فرسوده وجود دارد که به آن باتری لیفتراک می‌گویند. این باتری‌ها از نوع ساکن بوده و به صورت سلول‌های ۲ ولتی از ۲۰۰ الی ۳۰۰۰ آمپر در ساعت تولید می‌شوند. باتری‌های لیفتراک در صنایع مختلفی همچون مخابرات و نیروگاه‌های برق کاربرد دارند.
باتری اسیدی
باتری‌های اسیدی یک نوع باطری قابل شارژ هستند که در وسایل نقلیه مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این باتری‌ها یک نوع ابزار ذخیره‌سازی به حساب می‌آیند که انرژی مورد نیاز را در خود حفظ کرده و در مواقع ضروری انتقال می‌دهند. قیمت داغی باتری اسیدی ماشین نیز به نسبت بالا است.
قیمت روز باطری فرسوده
محاسبه قیمت باتری فرسوده ماشین بر اساس عوامل مختلفی انجام می‌شود. در این محاسبه قیمت جهانی ارز، هزینه‌های باربری، نوسان قیمت فلزات، میزان سرب و… موثر هستند. با این حال می‌توان قیمت روز این ضایعات را بر حسب کیلوگرم و آمپر محاسبه کرد:
• قیمت باتری درهم خودرویی هر آمپر ۸۷۰۰ تا ۹۱۰۰ تومان
• قیمت باتری فرسوده یو پی اس بالای ۲۸ آمپر، هر آمپر ۱۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰۰ تومان
• قیمت باتری فرسوده اسیدی هر آمپر ۹۰۰۰ تومان
• قیمت باطری فرسوده اتمی هر آمپر ۸۵۰۰ تومان
• قیمت باتری فرسوده لیفتراک ۲ ولتی هر آمپر ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان (کیلویی ۴۱۰۰۰)
• قیمت باتری فرسوده موتور سیکلت و یو پی اس ۷ و ۹ آمپر، هر آمپر ۹۰۰۰ تومان
باتری آنلاین خریدار باتری فرسوده
باتری آنلاین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین مجموعه‌های خرید داغی باطری، این ضایعات را با بهترین قیمت باطری فرسوده از شما خریداری خواهد کرد. مجموعه‌های مختلفی در حال فعالیت در زمینه خرید باطری کهنه هستند و این ضایعات را با قیمت‌های متفاوت خریداری می‌کنند؛ اما باتری آنلاین با به‌روزرسانی قیمت این ضایعات آن‌ها را در منصفانه‌ترین حالت ممکن و در اسرع وقت از شما خریداری خواهد کرد.
برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش فروش کافی است که در انتهای این صفحه در کادر شماره همراه، شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان باطری آنلاین در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند یا اینکه با شماره ۰۹۱۲۸۹۱۸۱۱۵ تماس بگیرید.

نمایش همه جمع شدن