باطری

کسب درآمد از ضایعات خودرو چطور میسر است؟

قیمت ضایعات باطری

شاید در ابتدا کمی عجیب به نظر برسد، اما شما می توانید از طریق فروش ضایعات خودرو خود، به درآمد دست یابید. این در صورتی است که در شرایط عادی، امکان استفاده از قطعات داغی و ضایعات خودرو وجود نداشته و معمولا این قطعات را به کناری انداخته یا برای مدت ها در انباری منزل به فراموشی می سپاریم. اما خبر خوب این است که شما می توانید با فروش ضایعات خودرو تا حدی از طریق آن ها درآمد کسب نمایید.

قیمت گذاری ضایعات خودرو

بسته به این که قطعه داغی مورد نظر شما، کدام قطعه از خودرو باشد؛ قیمت گذاری آن تا حدودی متفاوت خواهد بود. یکی از قطعات مصرفی خودرو که بازار فروش خوبی در حالت ضایعاتی دارد، باتری های داغی خودرو می باشند که شما می توانید نسبت به فروش تکی یا عمده آن ها اقدام کنید. این موضوع به ویژه برای باطری سازی ها که نسبت به تعویض باطری خودروها اقدام کرده و باطری های از کار افتاده و ضایعاتی را رها شده می یابند، کاربرد زیادی خواهد داشت.

همین طور شما می توانید به عنوان یک شخص معمولی که ارتباط کاری با باطری خودرو ندارید، در افراد خانواده و اطرافیان خود، نسبت به جمع آوری باطری های از کار افتاده اقدام کرده و آن ها را به صورت یکجا به فروش برسانید.

کسب درآمد از ضایعات خودرو

اگر چه تفاوت معناداری میان قیمت باطری نو و باطری کارکرده و فرسوده وجود دارد؛ اما با این همه قیاس بین فروش یا عدم فروش این باطری های داغی، سودآوری این مساله را مشخص خواهد کرد.

باطری آنلاین فرصتی برای هموطنان عزیز فراهم کرده است که بتوانند به این شکل نسبت به فروش باطری های ضایعات خود اقدام کرده و از این قطعات به ظاهر بدون استفاده، به شکل مفیدتری بهره برداری نمایند.

این موضوع شامل خرید باطری فرسوده موتورسیکلت، باطری فرسوده کتابی، باتری اتمی فرسوده، ضایعات باطری UPS، باطری فرسوده لیفتراک، باطری فرسوده اسیدی، باتری انرژی خورشیدی فرسوده و … خواهد شد و هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده توضیحات مربوط به ضایعات باطری UPS بر روی لینک درج شده کلیک کنید.

سخن پایانی

در صورتی که مایل به فروش باتری های فرسوده در اختیار خود باشید، باتری آنلاین، به عنوان بزرگترین خریداری باطری های ضایعاتی، خدمات خود در این خصوص را در تمام طیف های باطری به هموطنان ارائه می دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *