محصولقیمت (هر آمپر ساعت)
قیمت باتری درهم خودروییهر آمپر 12500الی ۱۳۰۰۰تومان
قیمت باطری فرسوده چرخه عمیق UPS (یو پی اس)هر آمپر17000 الی 18000تومان (بستگی به برند،بالای ۴۲آمپر و برند باتری)
قیمت باطری فرسوده اتمیهر آمپر12000تومان
قیمت باطری فرسوده اسیدیهر آمپر 13300تومان
قیمت باطری فرسوده لیفتراک و 2 ولتیآمپری 2000تومان
کیلویی 58000تومان
قیمت باطری فرسوده موتور سیکلت و یو پی اس ۷،۹و ۲۸ آمپر هر آمپر 14500تومان

باتری فرسوده لیفتراک یک نوع باتری ساکن بوده که به صورت سلول‌های ۲ ولتی از ۲۰۰ الی ۳۰۰۰ آمپر ساعت در جلدهای پلاستیکی شفاف تولید می‌شود. سلول‌های ۲ ولتی مذکور به کمک تسمه‌های سربی به پل‌های باطری جوش داده شده یا این که به منظور نصب راحت‌تر توسط پیچ و مهره به یکدیگر متصل می‌شوند. این نوع از باتری‌ها در صنایع مخابراتی و نیروگاه‌های تولید برق به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ اما باتری لیفتراک همانند سایر باتری‌ها دارای عمر مفید و مشخص است. در نتیجه پس از اتمام عمر مفید دچار فرسودگی شده و امکان فروش باطری فرسوده لیفتراک فراهم خواهد بود. مجموعه باتری آنلاین یکی از خریداران این نوع باتری‌های فرسوده در ایران بوده که قطعات مذکور را با بهترین قیمت از شما خریداری می‌کند.

موارد زیادی هستند که می‌توانند سبب فرسودگی باتری لیفتراک شوند. به عنوان مثال وجود بیش از اندازه الکترولیت در سلول‌ها سبب نشت اسید از محل درپوش‌ها خواهد شد. شارژ نامناسب، اتصال کوتاه یا در مدار بودن برخی از مصرف‌کنندگان الکتریکی سبب پایین آمدن دانسیته اسید شده و در نهایت در ساعت کار مشکل ایجاد خواهد کرد. در صورت بروز این مشکلات می‌توان به جای دور ریختن باتری اقدام به فروش آن کرد.

قیمت باطری فرسوده لیفتراک به چه عواملی بستگی دارد؟

اگر قصد فروش باطری فرسوده لیفتراک را دارید، بهتر است که پیش از هر چیزی قیمت این تجهیزات را بدانید. فاکتورهای مختلفی بر قیمت باتری فرسوده لیفتراک تأثیرگذار هستند که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توان قیمت روز این قطعات را محاسبه کرد. ازجمله عوامل موثر بر قیمت باتری‌های فرسوده لیفتراک می‌توان به قیمت فلزات سنگین همچون سرب، آنتیموان و قلع اشاره کرد. علاوه بر این، لازم است بدانید که برای محاسبه قیمت باتری لیفتراک ساکن آمپر ساعت و کیلوگرم مدنظر است. همچنین، نوعی اسید در این باتری‌ها وجود دارد که پیش از محاسبه وزن باید تخلیه شود تا بتوانید قیمت دقیق و وزن اصلی این تجهیزات را به دست آورید.

قیمت روز باطری فرسوده به چه عواملی بستگی دارد؟

success (1)

هزینه های بازیافت

success (1)

هزینه های باربری

success (1)

قیمت جهانی فلزات

توجه داشته باشید که باطری فرسوده لیفتراک حاوی سرب و فلزات سنگین است؛ از این رو پس از اتمام عمر مفید و دور ریختن می‌تواند موجب آسیب رساندن به محیط زیست شود. با در نظر گرفتن این موضوع بهتر است که در صورت فرسودگی باتری لیفتراک آن را به دست افرادی بسپارید که می‌توانند باتری را از چرخه خارج کنند. ناگفته نماند که هر اندازه میزان سرب موجود در باتری لیفتراک فرسوده بیشتر باشد، به همان میزان قیمت نهایی این قطعه بیشتر خواهد بود. در نتیجه با فروش این قطعات می‌توانید با یک تیر دو نشان را هدف قرار دهید! هم می‌توانید از آسیب رسیدن به محیط زیست جلوگیری کرده و هم این که در ازای فروش این باطری‌ها سود خوبی به دست آورید. به طور کل هزینه‌های باربری، بازیافت، فلزات و همچنین نوسانات قیمت جهانی ارز می‌توانند بر قیمت این قطعات تأثیرگذار باشند. با این حال باتری آنلاین سعی دارد با به‌روزرسانی قیمت این قطعات در این صفحه اطلاعات دقیق را در اختیار شما قرار دهد.

باتری آنلاین خریدار باتری فرسوده لیفتراک

باتری آنلاین به عنوان یکی از مراکز خرید باتری فرسوده لیفتراک انواع باطری‌های داغی و هر نوع باتری سربی در حجم‌های متفاوت را با بهترین و مناسب‌ترین قیمت پیشنهادی از شما خریداری خواهد کرد. علاوه بر باطری فرسوده لیفتراک شما می‌توانید انواع مختلف باتری اتمی، باتری اسیدی، باتری انرژی خورشیدی، باتری سیلد، باتری فرسوده موتور سیکلت، انواع مختلف باتری کتابی و… را به فروش رسانید.

به منظور فروش این قطعات تنها کافی است که شماره تماس خود را در انتهای این صفحه وارد کنید تا کارشناسان تیم باتری آنلاین در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند. علاوه‌بر این شما می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۸۹۱۸۱۱۵ تماس گرفته و همین الان با کارشناسان ما در مجموعه باطری آنلاین ارتباط برقرار کنید. ناگفته نماند که با فروش این قطعات نه‌تنها از آسیب رساندن به محیط زیست جلوگیری کرده‌اید، بلکه می‌توانید در ازای فروش باطری لیفتراک فرسوده سود مناسبی کسب کنید.

باطری کهنه لیفتراک

سوالات متداول

قیمت باطری فرسوده لیفتراک چگونه تعیین می شود؟

قیمت باطری فرسوده لیفتراک بر اساس میزان سرب موجود باطری تعیین میشود و هرچه میزان سرب بیشتر باشد قیمت نیز بیشتر میشود.

چه عواملی بر روی قیمت باطری فرسوده تاثیر دارد؟

عوامل مختلفی مانند هزینه باربری، هزینه بازیافت و قیمت جهانی ارز و فلزات مؤثر است.

باطری فرسوده لیفتراک خود را چگونه بفروشم؟

اگر قصد فروش باطری فرسوده لیفتراک خود را دارید باطری آنلاین را به شما پیشنهاد میکنیم چون بهترین قیمت پیشنهادی را در این حوزه دارد.

17 نظر در “باطری فرسوده لیفتراک

  1. حسام گفت:

    دنبال باطری فرسوده لیفتراک هستم تعداد بالا میخوام

  2. ممدرضا گفت:

    الان هزینه بازیافت باطری فرسوده لیفتراک هم زیاده والا

  3. محمد گفت:

    قیمت باطری فرسوده چند امپر دارید؟

  4. داوود گفت:

    قیمت باطری فرسوده امروز چنده؟

  5. امیرزاد گفت:

    قیمت باطری فرسوده رو با توجه به وزن نمیگین؟

  6. جلال گفت:

    لیست قیمت باتری به آمپره؟ باتری خشک کیلویی چند میخرید؟

    1. سمیرا نقیبی گفت:

      بله به ازای هر آمپر ساعت محاسبه میشه.
      باطری خشک کیلویی ۳۴۵۰۰تومان خریداری میگردد.

  7. حاتمی گفت:

    تعدادی باتری فرسوده لیفتراک موجوده. باید حضوری مراجعه کنیم؟

    1. سمیرا نقیبی گفت:

      سلام ،خیر تماس بگیرید نیرو میفرستیم خدمتتون

  8. مرادی گفت:

    ممنون از پشتیبانی خوبتون.

    1. سمیرا نقیبی گفت:

      تشکر از حسن انتخابتون🙏♥️

  9. بابک گفت:

    قیمت باطری فرسوده براساس چیه؟

    1. سمیرا نقیبی گفت:

      درود
      بر مبنای هر آمپر ساعت محاسبه میگردد.

  10. هدایت ممبینی گفت:

    سلام قیمت روز باتری فرسوده لیفتراک 3000 ولتی چنده؟

    1. سمیرا نقیبی گفت:

      سلام کیلویی ۳۶۰۰۰تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *