محصولقیمت (هر آمپر ساعت)
قیمت باتری درهم خودروییهر آمپر 12500الی ۱۳۰۰۰تومان
قیمت باطری فرسوده چرخه عمیق UPS (یو پی اس)هر آمپر17000 الی 18000تومان (بستگی به برند،بالای ۴۲آمپر و برند باتری)
قیمت باطری فرسوده اتمیهر آمپر12000تومان
قیمت باطری فرسوده اسیدیهر آمپر 13300تومان
قیمت باطری فرسوده لیفتراک و 2 ولتیآمپری 2000تومان
کیلویی 58000تومان
قیمت باطری فرسوده موتور سیکلت و یو پی اس ۷،۹و ۲۸ آمپر هر آمپر 14500تومان


در کلیه وسایل نقلیه انرژی مورد نیاز برای حرکت دستگاه به کمک باتری آن تأمین می‌شود. هر باتری دارای عمر مفید مشخصی است که پس از پایان یافتن آن باتری فرسوده شده یا به هدر می‌رود. زباله‌های ایجاد شده توسط باتری‌ها در سراسر جهان تحت عنوان زباله‌های ویژه و گران‌قیمت شناخته می‌شوند؛ چرا که در فرآیند بازیافت این ضایعات می‌توان باتری‌های جدید تولید یا این که از آن‌ها در صنایع دیگر استفاده کرد. باتری آنلاین یکی از مجوعه‌های فعال در حوزه خرید ضایعات باطری ماشین بوده که این پسماند را با بهترین قیمت از شما خریداری خواهد کرد.

ضایعات باتری در کارخانه‌های خاص به طور کامل خرد و له شده و از مواد موجود در آن‌ها برای تولید باتری‌های جدید استفاده می‌شود. کلیه شرکت‌ها و تعمیرکاران مشاغل تجاری که با انواع وسایل نقلیه سر و کار دارند، ترجیح می‌دهند که به جای دور ریختن این ضایعات آن‌ها را بفروشند تا بتوانند از این طریق نیز درآمدزایی کنند.

ضایعات باتری ماشین

باتری ماشین جزو اصلی‌ترین و مهم‌ترین قطعات در سیستم الکتریکی هر خودرویی محسوب می‌شود. وظیفه اصلی این سیستم تأمین انرژی و تقسیم انرژی الکتریکی مورد نیاز بخش‌های گوناگون اتومبیل خواهد بود. با در نظر گرفتن سیستم برقی پیچیده خودروهای امروزی، باتری ماشین روز به روز بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. به طور کل این باتری‌ها به دو دسته اسیدی و اتمی تقسیم‌بندی می‌شوند که هر یک از آن‌ها از طول عمر مشخصی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که عمر مفید باتری اتمی در مقایسه با سایر باتری‌های ماشین بیشتر است. پس از اتمام طول عمر مفید این قطعات بهتر است که به جای رها کردن آن‌ها در طبیعت اقدام به فروش ضایعات باطری ماشین کنید.

عوامل مهم در قیمت ضایعات باتری

success (1)

نحوه
بازیافت

success (1)

میزان سرب موجود
در این پسماند

success (1)

دیگر موارد ذیل

  • اندازه فلزات دیگر
  • قیمت روز دلار
  • شرایط بازار

تأثیر ضایعات باتری بر محیط زیست

ضایعات انواع باتری جزو زباله‌های مضر برای محیط زیست به حساب می‌آیند؛ چرا که در این پسماندها موادی به کار رفته است که به مرور زمان و باقی ماندن در طبیعت می‌توانند تأثیرات خطرناکی بر محیط داشته باشند. در این قطعات از موادی همچون جیوه، روی، سرب، نیکل، کادمیوم و… استفاده می‌شود. این مواد تجزیه‌ناپذیر هستند؛ از این رو بهترین راه به منظور جلوگیری از تأثیرات منفی بر محیط زیست سپردن این پسماندها به مراکز خریدار باطری ضایعاتی است. باتری آنلاین که یکی از مراکز خرید ضایعات باتری که بوده با در نظر گرفتن بهترین قیمت ضایعات باطری کیلویی این پسماند را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از شما خریداری خواهد کرد.

عوامل مهم و موثر در قیمت ضایعات باطری

فاکتورهای مختلفی وجود دارد که می‌تواند بر قیمت ضایعات باطری ماشین تأثیرگذار باشد:

نحوه بازیافت

از آن ‌جایی که این قطعات دارای سرب و فلزات سنگین هستند، لازم است که به شکل خاصی بازیافت شوند. لازم به ذکر است که این مواد مدت بسیار طولانی در طبیعت باقی می‌مانند؛ در نتیجه می‌توانند برای بشر، حیوانات و محیط زیست یک تهدید جدی محسوب شوند. در بحث فروش ضایعات باطری، بازیافت آن می‌تواند بر قیمت تمام شده این پسماند‌ها تأثیرگذار باشد.

قیمت سرب ضایعاتی باطری

میزان سرب موجود در این پسماند نیز بر نرخ ضایعات باطری تأثیرگذار است. در واقع می‌توان گفت که مهم‌ترین پایه قیمت‌گذاری باتری فرسوده، میزان سرب موجود در آن بوده و هر اندازه قیمت سرب در بازار جهانی بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت ضایعات باطری نیز بالاتر خواهد رفت.

قیمت ارز جهانی و شرایط بازار

در رابطه با قیمت ارز جهانی نیز همانند قیمت سرب هر اندازه قیمت ارز بالاتر باشد و میزان نوسان در آن شدیدتر رخ دهد، قیمت باطری ضایعاتی نیز بالاتر خواهد بود.

باتری آنلاین خریدار باتری ضایعاتی

مجموعه باتری آنلاین به عنوان خریدار ضایعات باطری خودرو آماده است تا این مواد پسماند را با بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از شما خریداری کند. محاسبه قیمت ضایعات باطری بر اساس آمپر و کیلوگرم انجام می‌شود؛ در نتیجه شما می‌توانید با کمک جدول قیمت ارائه شده در این صفحه قیمت ضایعات باتری را محاسبه کنید.

تیم باتری آنلاین همواره در راستای رفاه حال شما مخاطبین عزیز در تلاش است؛ از این رو آماده ارائه مشاوره رایگان خرید و فروش به شما خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید در انتهای این صفحه شماره تلفن همراه خود را وارد کادر مربوطه کنید تا کارشناسان تیم باتری آنلاین در اسرع وقت با شما تماس حاصل کنند یا اینکه با شماره ۰۹۱۲۸۹۱۸۱۱۵ تماس بگیرید.

قیمت ضایعات باطری

سوالات متداول

چگونه می توان ضایعات باتری را فروخت؟

برای فروش ضایعات باتری و باطری فرسوده از هر مدل کافی است با کارشناسان خرید باتری آنلاین جهت مشاوره فروش باطری با شماره 09128918115 تماس بگیرید.

نحوه محاسبه قیمت ضایعات باتری فرسوده به چه صورت است؟

ضایعات باطری فرسوده براساس وزن آن یعنی کیلویی یا هر آمپر ساعت خریداری می شود؛ در نتیجه هرچه باتری فرسوده سنگین تر باشد گران تر می شود.

چه مواردی بر قیمت ضایعات باطری اسقاطی موثرند؟

ضایعات باتری براساس وزن آن خریداری می شود و هرچه ضایعات یا فلزات یک باطری از نظر وزنی سنگین تر باشد قیمت بیشتری خواهد داشت. معمولا باطری خودرو و یو پی اس به صورت عمده خریداری می شود و هرچه تعداد و وزن بیشتر باشد، قیمت بالاتری خواهد داشت.

کجا می توان ضایعات باتری را تحویل داد؟

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128918115 تماس بگیرید. 

2 نظر در “ضایعات باطری

  1. بهروز گفت:

    قیمت باطری فرسوده چنده؟ این قیمتا بروزه؟

  2. علی گفت:

    قیمت باطری ضایعاتی چنده؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *